مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-16سياسي

روزنامه ایران: شبکه منوتو درباره علت تعطیلی دروغ می گوید


محمد منظرپور نیز با اشاره به اینکه تصمیم به تعطیلی شبکه منوتو ، بعد از سفر رضا پهلوی به اسراییل گرفته شد، گفت: براساس اطلاعاتی که دارد، آقای عباسی، - محمد منظرپور نیز با اشاره به اینکه تصمیم به تعطیلی شبکه منوتو ، بعد از سفر رضا پهلوی به اسراییل گرفته شد، گفت: براساس اطلاعاتی که دارد، آقای عباسی، مدیر منوتو درصدد خواهد بود بعد از پایان کار شبکه، یک شرکت رسانه ای را در لس آنجلس راه اندازی کند که این شرکت رسانه ای رسانه شاهزاده پهلوی خواهد بود.

ایران نوشت: بنیانگذاران و همکاران سابق شبکه بهایی-سلطنت طلب منوتو، ادعای مدیران این شبکه مبنی بر تعطیلی به دلیل نداشتن پول را یک دروغ و فریب خواندند و برنامه های پشت پرده این تعطیلی را افشا کردند.

  این چهره ها که از واقعیت ماجرای تعطیلی این شبکه اطلاع دارند، تأکید کردند که بودجه فعالیت این شبکه دولتی است و مدیران آن قصد دارند شبکه دیگری را در لس آنجلس باهدف تبلیغ رضاپهلوی راه اندازی کنند.

  حسن اعتمادی، از پیشگامان شبکه بهایی-سلطنت طلب منوتو که اساساً این شبکه فعالیت خود را با همکاری وی آغاز کرد، گفت: بیانیه و اطلاعیه صادر شده از سوی مدیران منوتو، درست نیست.

مطالبی در آن است که (در خوشبینانه ترین حالت) کسی که آن را نوشته اشتباه کرده است؛ زیرا این بیانیه، بهانه ای به دست مخالفان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ایران: شبکه منوتو درباره علت تعطیلی دروغ می گوید

روزنامه ایران: شبکه منوتو درباره علت تعطیلی دروغ می گوید