مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-13سياسي

نامه اعتراضی داماد روحانی به هیئت نظارت


کامبیز مهدی زاده در نامه ای به هیأت نظارت بر انتخابات مجلس آذربایجان شرقی نوشت: نمیدانستم وقتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آمریکا، کانادا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین،  در چند روز گذشته کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی، رییس جمهور پیشین توسط هیأت اجرایی وزارت کشور رد صلاحیت شد.

در همین راستا او در نامه ای خطاب به هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

در این نامه آمده است؛ هیات محترم نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با سلام و احترام؛ عطف به نامه شماره 263454-12-ج مورخ 1402/08/19 هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو مبنی بر عدم تایید صلاحیت اینجانب کامبیز مهدی زاده فرساد برای مجلس شورای اسلامی به استناد بند 2 ماده 31 قانون انتخابات مجلس چند نکته را به عرض می رساند: 1- نمیدانستم وقتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آمریکا، کانادا، آلمان و.

در مسابقات جهانی اختراعات به اهتزاز در می آورم و نشان رنگین طلا را برای کشور به ارمغان می آورم، روزی به اینجانب بگویند شما التزام عملی به جمهوری اسلامی ایران ندارید.

اینجانب نه پرچمی آتش زدم، نه علیه نظام و کشورم موضعی گرفتم و نه هم اکنون همانند برخی مسئولین اجرایی برادر و خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراضی داماد روحانی به هیئت نظارت

نامه اعتراضی داماد روحانی به هیئت نظارت