مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-05سياسي

طوفان الاقصی جنگ نرم رژیم غاصب اسراییل را بر هم زد


نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت گفت: قدرت سخت اسراییل دیگر جوابگو نیست و علیرغم استفاده از ادوات جنگی فراوان و بمباران شدید غزه، مالکان این سرزمین که همان فلسطینی ها هستند، - با طوفان الاقصی جنگ نرم این رژیم را بر هم زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در ویژه برنامه 13 آبان که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه رویداد مهم طوفان القصی از زاویه های مختلفی قابل بررسی است، اظهار کرد: ساختار نیروی نظامی اسراییل مانند دولت آن بر پایه تهاجم است و برای اولین بار این دولت غاصب در یک موضع دفاعی قرار گرفت که باعث حضور همه جانبه قدرت های بزرگ هسته ای برای کمک به اسراییل بودیم.

وی افزود: علاوه بر اقدامات نظامی باید به نتایج این عملیات بر جنگ نرم رژیم صهیونیستی نیز باید اشاره کرد که توانسته پیام مقاومت را به گوش جهانیان برساند.

جلیلی با اشاره به رفتار دوگانه کشورهای غربی با موضوع حقوق بشر عنوان کرد: سال گذشته برای فوت طبیعی یک دختر در ایران واکنش های فراوانی را شاهد بودیم اما در قبال جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی سکوت در پیش گرفتند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی افزود: علاوه بر ریختن 25 هزار تن مواد منفجره بر سر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی جنگ نرم رژیم غاصب اسراییل را بر هم زد

طوفان الاقصی جنگ نرم رژیم غاصب اسراییل را بر هم زد