مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-04سياسي

مهلت 2 ساله برای تبدیل قولنامه ها به سند رسمی + جزییات


نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس گفت: بعد از نهایی شدن این قانون، مالکان تا 2 سال مهلت دارند اسناد عادی را رسمی و به ثبت برسانند و بر همین اساس به مالکان توصیه می شود ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نائب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به آخرین روند بررسی طرح طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول گفت: بعد از نهایی شدن این قانون، مالکان باید ظرف 2 سال برای تبدیل اسناد عادی به رسمی اقدام کنند.

فارس نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع سلب اعتبار از اسناد عادی و قولنامه ای بیان کرد: در همه کشور ها ، اسناد رسمی مورد پذیرش ، محاکم قضایی و ادارات ، است و حتی قبل از انقلاب اسلامی نیز اسناد رسمی مورد قبول محاکم قضایی بود که بعد از انقلاب اسلامی ، عده ای با شرعی دانستن اسناد عادی و قولنامه ای، اعتبار اسناد رسمی را نیز زیر سوال بردند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر سلب اعتبار از اسناد عادی و قولنامه ای گفت: در حال حاضر قانونی در حال تدوین است بر اساس آن اسناد قولنامه ای فاقد اعتبار است و فقط اسناد به ثبت رسیده در سامانه ثبت اسناد ، معتبر خواهد بود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات اصالت دادن به اسناد قولنامه ای، یادآور شد: اعتبار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 2 ساله برای تبدیل قولنامه ها به سند رسمی + جزییات

مهلت 2 ساله برای تبدیل قولنامه ها به سند رسمی + جزییات