مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-13سياسي

ناحیه نوآوری مدرس هفته آینده افتتاح می شود


مراسم افتتاح ناحیه نوآوری مدرس، 29 آبان ماه جاری با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان وزارت علوم و بهداشت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نادری منش امروز در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس در خصوص ناحیه نوآوری مدرس، گفت: یکی از راه های پاسخگویی به نیازهای جامعه، این است که ابتدا بتوانیم در محیط و محدوده خودمان اثرگذار باشیم و در این راستا دانشگاه با راه اندازی ناحیه نوآوری درصدد ایفای نقش اجتماعی خود است تا بتواند با ایجاد این ناحیه به کانونی برای فعالیت های نوآورانه فرهنگی، اجتماعی، تکنولوژیکی و اقتصادی در منطقه مورد هدف تبدیل شود.

وی افزود: ناحیه نوآوری مدرس با هدف توسعه زیست بوم نوآوری ایجاد می شود تا با محوریت مراکز دانشگاهی و علمی، اماکن و فضاهای اطراف دانشگاه تربیت مدرس را به محل استقرار مناسبی برای فعالیت های نوآورانه با نگاه ویژه به مباحث اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند و در نهایت بتواند در اشتغال پایدار و اقتصاد دانش محور بر اساس اصول توسعه پایدار تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: این ناحیه بیش از 370 هکتار وسعت داشته که طی مذاکراتی با شهرداری این رقم به 450 هکتار افزایش یافته است که محدود به بزرگراه شهید چمران، خیابان کارگر شمالی، پارک لاله، میدان انقلاب و بزرگراه جلال آل احمد و میدان گلها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه نوآوری مدرس هفته آینده افتتاح می شود

ناحیه نوآوری مدرس هفته آینده افتتاح می شود