مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-15سياسي

دوقطبی شدن جامعه نباید مانع دیده شدن محاسن دولت شود


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی پرداخت و گفت: گاهی دو قطبی شدن در لایه های مختلف در جامعه، باعث می شود محاسن و امتیازات دیده نشود ولی انسان های حق طلب و منصف می توانند با دیدن این دستاوردها قضاوت درست را به مردم منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: حوزویان حلقه واسطی هستند بین مردم و آحاد جامعه و نظام و اینکه به رای العین زمینه های پیشرفت را ببینند اقدام بسیار مبارکی است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز کرد: بخشی از نمایشگاه مربوط به دستاوردهای دولت در این دو سال است و بخشی دیگر آورده نظام را به منصه ظهور می رساند و باید جامعه بداند کشور در کجا ایستاده و چه دستاوردهایی داشته و رتبه کشور در سطح جهان چند است.

  وی به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی پرداخت و افزود: گاهی دو قطبی شدن در لایه های مختلف در جامعه، باعث می شود محاسن و امتیازات دیده نشود ولی انسانهای حق طلب و منصف می توانند با دیدن این دستاوردها قضاوت درست را به مردم منتقل کنند.

واعظی تاکید کرد: نسبت به کاستی ها و ضعف ها باید تلاش بیشتری صورت بگیرد اما مهم این است که قدمهای بزرگ و مستمری برداشته شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوقطبی شدن جامعه نباید مانع دیده شدن محاسن دولت شود

دوقطبی شدن جامعه نباید مانع دیده شدن محاسن دولت شود