مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-14اجتماعي

معرفی هزار و 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش آموزی قم


رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم با اشاره به معرفی و عرضه هزار و 300 عنوان کتاب فاخر در نمایشگاه استانی کتاب دانش آموزی قم گفت: این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب برپا شده، - سید رسول حسینی رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم از برپایی نمایشگاه کتاب دانش آموزی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهر مقدس قم خبرداد و عنوان کرد: این نمایشگاه استانی از تاریخ 22 آبان ماه به همت معاونت فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم آغاز به کار کرده و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: کتاب های این نمایشگاه به صورت تخصصی برای کودک و نوجوان عرضه می شود و دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی با عنوانین مختلفی از کتاب ها و انتشارات متعدد آشنا خواهند شد.

  رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: هدف از برگزاری سالانه این نمایشگاه، آشنایی مدیران مدارس و تشکل های دانش آموزی با کتب فاخر کودک و نوجوان است که مدیران و تشکل ها با تهیه کتاب از این نمایشگاه، نمایشگاهی ویژه دانش آموزان در مدارس خود برگزار و به دست دانش آموزان می رسانند.

وی گفت: نمایشگاه کتاب دانش آموزی استان قم همه روزه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر به صورت یکسره در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هزار و 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش آموزی قم

معرفی هزار و 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب دانش آموزی قم