مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-02فرهنگي

گزارشی از نشست «نوجوان نوجوی امروز»


«ادبیات خلاق در نظر ما فقط شعر و داستان نبود، بلکه سرگرمی هم در این تقسیم بندی قرار می گرفت و حتی تصویرسازی هم ادبیات خلاق بود و این ادبیات خلاق سبب می شد نوجوان کودک و نوجوان به فکر آمده و حرکت کند.

- ایسنا/اصفهان ادبیات خلاق در نظر ما فقط شعر و داستان نبود، بلکه سرگرمی هم در این تقسیم بندی قرار می گرفت و حتی تصویرسازی هم ادبیات خلاق بود و این ادبیات خلاق سبب می شد نوجوان کودک و نوجوان به فکر آمده و حرکت کند.

اما آیا پس از تحصیل، کودک و نوجوان ما شاعر و نویسنده می شوند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بخشی از جمله هایی بود که در نشست نوجوان نوجوی امروز با موضوع ادبیات خلاقانه و نوجوان امروز مطرح شد که از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در محل این دفتر برگزار شد.

محمدرضا رهبری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان در این نشست اظهار کرد: پرسش آغازین این است که چه چیز سبب شده این جلسه برگزار و چه چیز باعث شده نوجوانان 10 تا 20 سال تا این میزان محل بحث و بررسی باشند و در جامعه درباره آنها صحبت شود؟ این مسئله نشان می دهد که جامعه با پرسش هایی مواجه است که همه بدون مشخص بودن منظر گفت وگو درباره آن بحث و تبادل نظر می کنند، با این وجود 3 منظر را در بحث پیرامون نوجوانی می توان در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از نشست «نوجوان نوجوی امروز»

گزارشی از نشست «نوجوان نوجوی امروز»