مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-17اقتصادي

عموم مردم از وضعیت کنونی اقتصاد رنج می برند


بازنشسته هستم و زندگی ام را با حقوق بازنشستگی می گذرانم؛ شاهد هستم چقدر سخت در این ایام می توان زندگی ها را از نظر اقتصادی اداره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فردا، بعد گذشت 2 سال و نیم از مسئولیت دولت سیزدهم، صحبت های اخیر عبدالملکی وزیر سابق تعاون و رییس سازمان مناطق آزاد خیلی جای تأمل داشت چراکه در سال سوم مسئولیت انتظار می رفت دولت به تدریج از آثار و نتایج اقدامات و تصمیماتش در زندگی مردم بگوید، اما یکی از تئوری پردازان و مدیران بلندپایه اش از نیاز مبرم دولت به اخذ برنامه اقتصادی از حوزه سخن می گوید.

محمدعلی پورمختار، درباره ضرورت مشخص شدن آثار اقدامات اقتصادی دولت در زندگی مردم گفت: دولت در حال تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام است، منتها هیچ کدام از این پروژه ها به طور مستقیم تأثیری در بهبود شرایط اقتصادی و سفره مردم ندارند و همچنان گرانی بر زندگی مردم سایه انداخته است.

وی افزود: تماس های زیادی با من گرفته می شود که تقاضای مساعدت و کمک دارند؛ از وضع بد مالی و توان کم در خرید مایحتاج شان عمدتا گله می کنند.

من خودم بازنشسته هستم و زندگی ام را با حقوق بازنشستگی می گذرانم؛ شاهد هستم چقدر سخت در این ایام می توان زندگی ها را از نظر اقتصادی اداره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموم مردم از وضعیت کنونی اقتصاد رنج می برند

عموم مردم از وضعیت کنونی اقتصاد رنج می برند