مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-09سياسي

جایگاه اختصاصی مطالعه نابینایان در حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد


طی مراسمی با حضور جمعی از روشندلان، دو مکان اختصاصی دعا و مطالعه کتب ادعیه خط بریل برای نابینایان در رواق دارالعباده حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد.

- جایگاه اختصاصی مطالعه نابینایان در حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور جمعی از روشندلان، دو مکان اختصاصی دعا و مطالعه کتب ادعیه خط بریل برای نابینایان در رواق دارالعباده حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم افتتاح مکان های اختصاصی برای قرائت دعا و مطالعه کتب ادعیه زیارتی با خط بریل ویژه نابینایان امروز، 18 آبان ماه با حضور جمعی از روشندلان و فعالان حوزه توانمندسازی در رواق دارالعباده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

این مراسم با قرائت اذن دخول برای زیارت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، با نوای دانش آموز نابینا محمدمهدی کهندل از روی کتاب بریل زیارتنامه حضرت احمدبن موسی(ع) و حرکت دسته جمعی روشن دلان و مسئولان مربوطه، به سوی روضه منوره و زیارت ضریح مطهر این امامزاده جلیل القدر همراه بود.

پس از حضور مهمانان در رواق دارالعباده و قرائت قرآن بریل توسط ذاکری قاری روشن دل، مراسم با سخنرانی شایسته نیا مدیر موسسه نابینایان توانگران کارآفرین و سپس دکتر هوشیار مدیرکل بهزیستی استان فارس ادامه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه اختصاصی مطالعه نابینایان در حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد

جایگاه اختصاصی مطالعه نابینایان در حرم شاهچراغ(ع) افتتاح شد