مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04اجتماعي

تن زخمی درختان کهنسال یزد پانسمان شد


معاون فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ضمن اشاره به این که ترمیم تنه درختان کهنسال راهی برای مقاوم سازی درختان سطح شهر است، - ایسنا/یزد معاون فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ضمن اشاره به این که ترمیم تنه درختان کهنسال راهی برای مقاوم سازی درختان سطح شهر است، از اجرای عملیات ترمیم و پانسمان تنه درختان کهنسال سطح شهر خبر داد.

محمدسعید کاشفی با اشاره به ارزش و اهمیت زیست محیطی درختان، گفت: عملیات ترمیم تنه درختان شهر، جهت جلوگیری از زوال زودرس درختان کهنسالی که بر اثر تنش های محیطی آسیب دیده اند، در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای آبان ماه سال جاری عملیات ترمیم درختان سطح شهر آغاز شده است.

کاشفی اظهار کرد: در طی این عملیات، با شناسایی درختان آسیب دیده ابتدا نسبت به حذف آثار بیماری و مشکلاتی نظیر جداشدگی پوسته تنه، وجود شیرآبه، وجود صمغ و غیره اقدامات لازم صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، این مسئول در پایان با بیان این که در مراحل بعد، شستشوی و ضدعفونی تنه درختان با استفاده از محلول های قارچ کش انجام می شود، گفت: پس از استفاده از مواد ترمیم کننده، محل مورد نظر پانسمان و به منظور حفظ زیبایی بصری در مرحله آخر رنگ آمیزی صورت می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تن زخمی درختان کهنسال یزد پانسمان شد

تن زخمی درختان کهنسال یزد پانسمان شد