مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-23سياسي

افزایش 50 درصدی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در اجرای تبصره یک و 2 ماده 10 در 6 ماه اول سال جاری 1881 مورد تخریب انجام شده که تا امروز 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با تسلیت شهادت مظلومانه مردم فلسطین خصوصاً مردم غزه به دست رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی از تأسیسات مبارک در قوه قضاییه بوده که برکات ارزشمندی برای نظام و انقلاب داشته و دستاوردهای آن کاملاً محسوس و ملموس است.

وی در تشریح عملکرد این شورا در استان در شش ماه ابتدایی سال جاری بیان کرد: با اقدامات انجام شده از 752 هزار و 629 هکتار از اراضی در قالب 180 پرونده رفع تصرف شده که این آزادسازی از طریق تبصره ذیل ماده 55 قانون جنگل ها و مراتع و از طریق اجرای احکام قضایی بوده است.

جعفری با اشاره به رفع تصرف از میزان 2 و نیم هکتار از حریم و بستر زاینده رود افزود: معضل اصلی در این حوزه مشخص نبودن دقیق محدوده حریم و بستر بوده که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و در همین راستا به سازمان آب منطقه ای اصفهان مأموریت داده شد ظرف یک ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اصفهان

افزایش 50 درصدی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اصفهان