مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-02اقتصادي

رییسی: نیروگاه های برق اختصاصی برای صنایع بزرگ احداث خواهد شد


22 هزار مگاوات کمبود برقی که باید در طول سال های گذشته تولید می شد، در این 2 سال تولید شده است و نیروگاه های برق اختصاصی برای کارخانه های مادر و صنایع بزرگ احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز در دیدار با علما و روحانیان کردستان در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: دشمن قصد داشت با بستن همه ابزارها، ایران را در زمینه اقتصادی در تنگنا قرار دهد اما امروز وضعیت تولید در کشور به گونه ای است که تراز تجاری مثبت پیدا کرده ایم.

وی افزود: سال گذشته به صورت میانگین رشد اقتصادی کشور چهار درصد بود و این میزان در سه ماهه نخست امسال 6 درصد می باشد؛ با همه موانعی که دشمنان در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد می کنند، مردم پای بند نظام و انقلاب هستند و این مسئله، مسؤولیت آور است.

رییس جمهور با بیان اینکه مردم با همه فتنه هایی که سال گذشته به راه افتاد مقابله کردند و دشمن را ناکام گذاشتند، افزود: بازاریان سنندج سال گذشته می گفتند که اگر مغازه هایشان باز باشد، با تهدید مواجه می شوند و با زورگویی، عناد و فساد می خواستند مردم را از نظام جدا کنند ولی دل مردم با نظام جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: نیروگاه های برق اختصاصی برای صنایع بزرگ احداث خواهد شد

رییسی: نیروگاه های برق اختصاصی برای صنایع بزرگ احداث خواهد شد