مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-01سياسي

تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی سرلوحه کار شهرداری یزد است


مدیر شهرداری منطقه چهار یزد در جریان بازدید اصحاب رسانه از اقدامات شهرداری در این منطقه از شهر اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی سرلوحه کار شهرداری منطقه جهار شهرداری یزد است.

- در بازدید خبرنگاران از اقدامات شهرداری منطقه 4 یزد مطرح شد؛ تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی سرلوحه کار شهرداری یزد است ایسنا/یزد مدیر شهرداری منطقه چهار یزد در جریان بازدید اصحاب رسانه از اقدامات شهرداری در این منطقه از شهر اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی سرلوحه کار شهرداری منطقه جهار شهرداری یزد است.

خبرنگاران و اهالی رسانه در جریان این بازدید که امروز چهارشنبه دهم آبانماه از نزدیک با اقدامات شهرداری در زمینه بازپیرایی پارک ها، پیاده روسازی ها و فعالیتهای صورت گرفته در زمینه دفع آب های سطحی معابر این منطقه آشنا شدند.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد در این برنامه اظهار کرد: منطقه چهار شهرداری یزد که در شمال غرب و غرب یزد واقع شده در وسعت دو هزار و 100 هکتار شامل بافت جدید، بافت قدیم و تک بناهای تاریخی و محلاتی که جنب وجوش در آن ها به شدت جریان دارد.

وی این منطقه را با جمعیت 130 هزار نفر جمعیت، ناحیه ای بزرگ هم وسعت و هم جهعیت با برخی از شهرستان های استان یزد دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی سرلوحه کار شهرداری یزد است

تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی سرلوحه کار شهرداری یزد است