مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-13دانش

اختصاص بیش از 30 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی بروجن به فعالیت های اقتصادی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در آینده ای نزدیک بیش از 30 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به کشت بادام، ساخت متل رستوران و نصب پنل های خورشیدی برای تولید برق اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ابراهیم رحیمی گفت: با مساعدت و تعامل مسؤولان شهرستان بروجن و همجواری این واحد دانشگاهی با شهرکت صنعتی بروجن، در آینده ای نزدیک بیش از 30 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به کشت بادام، ساخت متل رستوران و نصب پنل های خورشیدی برای تولید برق اختصاص می یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به ظرفیت های قابل ملاحظه این دانشگاه در چهارمحال و بختیاری و تحصیل بیش از یک هزار دانشجو در واحد بروجن، افزود: نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی لازم جهت همکاری و همفکری بیشتر با ادارات و نهادهای شهرستان بروجن در تمامی زمینه ها از جمله رشد و توسعه فعالیت های علمی پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را دارد.

رحیمی اظهارکرد: هدف در این مجموعه آموزشی، تربیت نیروی جوان همراه با مهارت آفرینی است تا بتوانیم برای دانش آموختگان ایجاد اشتغال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 30 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی بروجن به فعالیت های اقتصادی

اختصاص بیش از 30 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی بروجن به فعالیت های اقتصادی