مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-20سياسي

چند خدمت پرستاری تحت پوشش بیمه است؟


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، از هزینه کرد بیش از هزار و سیصد میلیارد تومان این سازمان بیمه گر در سال گذشته بابت تعرفه گذاری خدمات پرستاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی رضایی گفت: اجرای تعرفه گذاری خدمات و مراقبت های پرستاری از سال 99 در دستور کار قرار گرفت و جلسات کارشناسی و تحلیلی آن در سال 1400 ادامه پیدا کرد که سازمان های بیمه گر پایه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نمایندگان سندیکای بیمه تکمیلی و نظام پرستاری در این جلسات شرکت داشته اند که در نهایت در اردیبهشت ماه سال 1401 آیین نامه اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه ای پرستاری توسط هیئت وزیران تصویب و به سازمان های بیمه گر ابلاغ گردید.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: سازمان بیمه سلامت نیز جهت بهره مندی و رضایت پرستاران که در سطح بیمارستان ها به مردم شریف ایران خدمت رسانی می کنند بلافاصله قواعد و قوانین آیین نامه را در سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری و سرپایی پیاده سازی نمود.

وی تصریح کرد: در سال 1401 سازمان بیمه سلامت بابت این خدمات به مراکز طرف قرارداد خود مبلغی بالغ بر 1300 میلیارد تومان پرداخت نموده و در سال 1402 نیز این خدمات از 17 کد خدمت به 27 کد خدمت افزایش یافت و به عبارتی رشد متوسط 28 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خدمت پرستاری تحت پوشش بیمه است؟

چند خدمت پرستاری تحت پوشش بیمه است؟