مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-20اقتصادي

نیاز 650 میلیاردی هنرستان تجسمی زنجان


رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان به پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر میناخانی، رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به روند ساخت پروژه هنرستان هنرهای تجسمی دختران در شهرک پونک شهر زنجان اشاره و اظهار کرد: این پروژه در 4 هزار و 873 مترمربع زیر بنا در چهارطبقه با اسکلت بتن آرمه در دست ساخت است.

رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پیشرفت فیزیکی این پروژه را بیش از 50 درصد اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه در مرحله اجرای نما و تأسیسات است.

وی گفت: تاکنون برای این پروژه بیش از 297 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیز بیش از 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تأمین منابع مالی موردنیاز، تا آخر دولت سیزدهم قابل بهره برداری است.

میناخانی به ساخت پروژه هنرستان سینما و تئاتر در شهر زنجان نیز اشاره کرد و بیان داشت: زیربنای این پروژه 3 هزار و 371 متر مربع است و در مرحله اجرای نما و تاسیسات است و بیش از 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمهpan> در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 650 میلیاردی هنرستان تجسمی زنجان

نیاز 650 میلیاردی هنرستان تجسمی زنجان