مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-16حوادث

سرعت و سبقت عامل اصلی تصادفات در معابر خلوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح روز پنج شنبه 25 آبان گفت: - رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اصرار بر سرعت زیاد در معابرخلوت سبب بروز حادثه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح روز پنج شنبه 25 آبان گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می رسانند.

سرهنگ شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو ها در ساعات ابتدایی صبح روز پنج شنبه 25 آبان 1402 نشان از معابر و بزرگراه هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت و سبقت عامل اصلی تصادفات در معابر خلوت

سرعت و سبقت عامل اصلی تصادفات در معابر خلوت