مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-12سياسي

مخالفت نمایندگان با دریافت بخشی از اعتبار اجرای طرح های آبرسانی از مردم


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب حذف بند الحاقی ماده 41 با دریافت بخشی از هزینه اجرای طرح های آبرسانی از مردم با تصویب شوراهای اسلامی شهر و روستا و تایید وزارت نیرو مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 21 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، با پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی مبنی بر حذف بند الحاقی ماده 41 با 120 رأی موافق، 63 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 221 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی به عنوان ارائه دهنده پیشنهاد حذف بند الحاقی ماده 41، عنوان کرد: این بند منجر به ایجاد تبعیض ناروا می شود، نقاطی که برخوردار هستند امتیازات لازم برای ایجاد تاسیسات را از سازمان برنامه و بودجه دریافت می کنند اما مناطق محروم تر که صدای آن ها به مرکز نمی رسد باید بیشترین فشار را تحمل کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: در این خصوص قانون دائمی وجود دارد و نیازی به این بند الحاقی نیست.

در ادامه امیرقلی جعفری بروجنی به عنوان مخالف این پیشنهاد، عنوان کرد: باید اطلاعات درست در اختیار نمایندگان قرار بگیرد تا بتوانند تصمیم گیری کنند، براساس این بند به شوراها اجازه داده می شود اگر می توانند مبلغی را دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نمایندگان با دریافت بخشی از اعتبار اجرای طرح های آبرسانی از مردم

مخالفت نمایندگان با دریافت بخشی از اعتبار اجرای طرح های آبرسانی از مردم