مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-10سياسي

اردوی پیشرفت در مناطق آزاد اقتصادی


مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از زمینه سازی برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها و برگزاری اردوهای پیشرفت در این مناطق خبر داد.

- مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از زمینه سازی برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها و برگزاری اردوهای پیشرفت در این مناطق خبر داد.

میرزایی قلعه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر اینکه مناطق آزاد بستر تعاملی کشور در عرصه های مختلف با جهان پیرامون است، گفت: تعاملی بودن مناطق آزاد زمینه ای را فراهم کرده است که الگوهای موفق، صنایع های تک، فعالیت های موثر و.

در این مناطق شکل بگیرد که می توان آنها را مصادیق واقعی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی دانست، چرا که کلان الگوی حاکم بر مناطق، استفاده از ظرفیت های داخلی و نگاه به بازار های خارجی بوده و خواهد بود.

از این رو بسیار مهم است که تلاش کنیم این الگوهای موفق را به جوانان و البته کسب و کارهای فعال در سرزمین اصلی معرفی کنیم.

وی سپس به اردوهای پیشرفت در مناطق آزاد اشاره و بیان کرد: در راستای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای کشور در عرصه های مختلف بر آنیم که اردوهای پیشرفت را به کمک نهادهای همکار در این مناطق ویژه آغاز کنیم تا بتوانیم با مدل خاصی از سفر، ضمن ایجاد بستر مناسب برای گذران او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی پیشرفت در مناطق آزاد اقتصادی

اردوی پیشرفت در مناطق آزاد اقتصادی