مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-18اقتصادي

ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی؛ زنگ خطر جدی برای امنیت غذایی


معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: ساخت وساز و تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی به شمار می رود.

- ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی؛ زنگ خطر جدی برای امنیت غذایی ایسنا/زنجان معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر گفت: ساخت وساز و تغییر کاربری های غیرمجاز در اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی به شمار می رود.

عباس امیرلو ظهر امروز (27 آبان ماه) با اشاره به موضوع ساخت وسازهای غیرمجاز که همواره به عنوان یک تهدید تلقی می شود، اظهار کرد: با افزایش ساخت وسازهای غیرمجاز شاهد افزایش ساخت بناهای غیراصولی و آسیب پذیر هستیم که این موضوع به نوبه خود یک نوع تهدید در مواقع بحرانی به شمار می رود.

وی با توضیح اینکه ساخت وسازهای غیرمجاز و نداشتن عزم جدی برای مبارزه با آن در واقع ترویج یک نوع بی قانونی در جامعه است، اضافه کرد: بی توجهی به مقوله ساخت وسازهای غیرمجاز می تواند به عادی شدن این مسئله در جامعه منجر شود، لذا مسئولان مرتبط در این حوزه باید اهتمام جدی تری داشته باشند.

معاون برنامه ریزی فرماندار ابهر با تاکید بر این مسئله که ساخت وساز غیر مجاز علاوه بر اینکه یک تهدید برای شهرها و روستاها به شمار می رود در واقع تضییع حقوق مردم نیز است، توضیح داد: در حوزه ساخت وسازها همه موظف به رعایت قانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی؛ زنگ خطر جدی برای امنیت غذایی

ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی؛ زنگ خطر جدی برای امنیت غذایی