مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-14سياسي

برگزاری تمرین برای «اسکان اضطراری در کلانشهر تهران»


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین بزرگ «اسکان اضطراری کلانشهر تهران» در بوستان ولایت خبر داد.

- رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین بزرگ اسکان اضطراری کلانشهر تهران در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری درباره جزییات این خبر گفت: با توجه به موقعیت لرزه خیزی شهر تهران و لزوم ارتقاء آمادگی و هماهنگی دستگاه های امدادی و خدمت رسان برای پاسخ مناسب به زلزله احتمالی و خدمت رسانی شایسته به شهروندان متاثر از آن، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با مشارکت بیش از 50 دستگاه تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران از جمله جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، سازمان اورژانس، ادارات آب، برق و گاز، سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان پدافند غیر عامل کشور، اداره کل مدیریت بحران استان تهران، پلیس، دستگاه های نظامی، سازمان های مردم نهاد و ستادهای مدیریت بحران مناطق 22 گانه تمرین اسکان اضطراری در کلانشهر تهران را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه برای این تمرین بیش از 50 کارکرد تخصصی و عمومی برنامه ریزی شده است، گفت: از جمله مهم ترین کارکردها برای این تمرین می توان به فعال سازی ساختار فرماندهی حادثه، برپایی اردوگاه و توزیع اقلام زیستی، بهره گیری از ظرفیت گروه های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمرین برای «اسکان اضطراری در کلانشهر تهران»

برگزاری تمرین برای «اسکان اضطراری در کلانشهر تهران»