مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-04اجتماعي

پلمب 17 انبار ضایعاتی در منطقه 14 اصفهان


مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان از پلمب 17 انبار ضایعاتی در خیابان عاشق اصفهانی شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدمهدی کریمی، مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعیین تکلیف انبارهای ضایعاتی سطح منطقه به دلیل بافت نازیبا، ناامنی محلات و جرایمی که در آن اتفاق می افتد از مطالبات جدی شهروندان منطقه 14 است، اظهار داشت: وجود انبارهای ضایعاتی در منطقه 14 موجب ایجاد آسیب هایی همچون تردد افراد معتاد و کارتن خواب، سرقت اموال و اموال خودروهای شهروندان و مشکلاتی برای ساکنان محلات این منطقه شده است.

وی افزود: روال قانونی این اقدام شامل ابلاغ، اخطار و صورت جلسه انجام شد و سپس با همکاری سایر بخش های درگیر با این معضل همچون سازمان مدیریت پسماند، نیروی انتظامی و اداره برق برای پلمب 17 انبار ضایعاتی واقع در خیابان عاشق اصفهانی شرقی اقدام کردیم.

کریمی اضافه کرد: در یکی از انبارهای ضایعات مقدار بسیار زیادی از اموال مسروقه اداره برق کشف و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انبارهای ضایعات مطابق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها جزو مشاغل مزاحم شهری محسوب می شود و قانون اشاره دارد که این انبارها از محدوده خدماتی شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 17 انبار ضایعاتی در منطقه 14 اصفهان

پلمب 17 انبار ضایعاتی در منطقه 14 اصفهان