مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-02سياسي

پرت 40 درصد آب شرب شهرستان بناب


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران و مشکل کمبود آب در شهرستان بناب گفت: متأسفانه حدود 40 درصد آب شهرستان به دلیل فرسودگی سیستم لوله کشی پرت می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی شامگاه امروز در آیین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شبکه جمع آوری و خط انتقال شهر خوشه مهر در شهرستان بناب به عنوان پانزدهمین تصفیه خانه فاضلاب استان آذربایجان شرقی با اشاره به بحران و مشکل کمبود آب در شهرستان بناب  اظهار کرد: متأسفانه حدود 40 درصد آب شهرستان به دلیل فرسودگی سیستم لوله کشی پرت می رود که نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

وی همچنین بر تخصیص آب از محل حقابه سدها تأکید کرد و افزود: امسال شهر بناب و روستاهای شهرستان و شهر خوشه مهر با مشکل کم آبی شدیدی روبه رو بودند.

ساخت 8 تصفیه خانه در آذربایجان شرقی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب خوشه مهر با بیان اینکه هم اکنون 8 تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان در حال ساخت هستند؛ گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی به حوزه آب و فاضلاب تخصیص یافته است.

محمد خانی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه شبکه آبرسانی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: تا پایان سال آینده 335 روستای استان به شبکه آبرسانی وصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرت 40 درصد آب شرب شهرستان بناب

پرت 40 درصد آب شرب شهرستان بناب