مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-18فرهنگي

نمایشگاه بزرگ کتاب ساری افتتاح شد


نمایشگاه بزرگ کتاب ساری با شعار آینده خواندنی است به مناسبت گرامیداشت سی ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل نمایشگاهی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران نمایشگاه بزرگ کتاب ساری با شعار "آینده خواندنی است" به مناسبت گرامیداشت سی ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل نمایشگاهی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افتتاح شد.

قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، درباره اهمیت مطالعه، اظهار کرد: اثرگذاری و مهم بودن کتاب و کتاب خوانی بر کسی پوشیده نیست و اساس همه تصمیمات ما دانایی است.

این مسئول افزود: از منابع دریافت داده ، کتاب ها هستند و هر جا فردی مانوس با کتاب است؛ در تصمیم گیری موفقیت بیشتر و بهتری دارد.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: ​باتوجه به اهمیت کتاب در زیست فردی و اجتماعی، استانداری مازندران در جهت حمایت از فعالان این حوزه اهتمام جدی دارد و در جلسات انجمن کتابخانه ها، ارائه راهکارهای تقویت مطالعه و کتابخوانی مورد بحث ما خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم فراهم ​ساختن بستر مطالعه در جامعه، گفت: جلسات متعددی برای تامین کتاب، زیرساخت کتابخانه ای و مانند این ها برگزار شد که نباید متوقف شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ کتاب ساری افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب ساری افتتاح شد