مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-23سياسي

فرمانداری ها مجامع مشورتی در همه حوزه ها تشکیل دهند


دستیار مردمی سازی دولت در کردستان گفت: همه فرمانداری ها باید در حوزه های مختلف مجامع مشورتی را تدوین و تشکیل دهند و از تجارب این مجامع در راستای توسعه و تعالی جامعه بهره بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، محمدصادق صادقی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه با تاکید بر ضرورت تشکیل مجامع مشورتی توسط فرمانداری ها، اظهار کرد: باید در تمامی زمینه ها از جمله راه، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر، مسائل سیاسی، اجتماعی و امنیتی از ایده ها و نظرات نخبگان مردمی بهره بگیریم و تصمیم گیری،  تصمیم سازی و فرآیندهای اجرایی را تعریف و نظارت بر امورات را به آنها واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مردمی سازی دولت سپردن امور به دست مردم مطالبه مقام معظم رهبری است، گفت: در هر جا که اگر کار دست مردم قرار بگیرد همه امورات به خوبی پیش می رود و ایجاد تمدن نوین اسلامی نیز که از مطالبه های مقام معظم رهبری تحقق پیدا می کند.

صادقی اضافه کرد: فرآیندها و سازو کارهای این اقدام توسط همه دستگاه های اجرای تعریف می شود و بنابردستور رییس جمهور باید تمام وزارتخانه دستیار مردمی سازی، استاندارها دستیار مردمی سازی با جایگاه مدیرکل و برای فرمانداری ها دستیار مردمی سازی با جایگاه رییس اداره منصوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری ها مجامع مشورتی در همه حوزه ها تشکیل دهند

فرمانداری ها مجامع مشورتی در همه حوزه ها تشکیل دهند