مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-31سياسي

مسابقات مناظره، بسترساز توسعه گفتمان دانشجویی


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی بر ضرورت بسترسازی گفتمان دانشجویی در جامعه تاکید کرد و گفت: مسابقات مناظره می تواند این بستر را فراهم کند.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی بر ضرورت بسترسازی گفتمان دانشجویی در جامعه تاکید کرد و گفت: مسابقات مناظره می تواند این بستر را فراهم کند.

محسن مرادی روز گذشته، 8 آبان، در اولین نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان، برگزاری این مسابقات را بستری برای توسعه و تقویت گفتمان دانشجویی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی مراکز آموزش عالی شاهد تحقق گفتمان سازی در بستر دانشجویی باشیم و همچنین بتوانیم از این طریق، زمینه ارتقای توانمندی های دانشجویان در عرصه فن بیان، ارائه نظر و ایده و مطالبه گری درست را فراهم کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش برای حفظ کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات و حضور حداکثری دانشجویان در این دوره از مسابقات، گفت: باید تمامی تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم مسابقات را با کیفیت مناسب و شایسته برگزار کنیم.

گفتنی است؛ دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، آذرماه سال جاری به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان در اراک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مناظره، بسترساز توسعه گفتمان دانشجویی

مسابقات مناظره، بسترساز توسعه گفتمان دانشجویی