مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-09سياسي

تخریب 20 مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در شاهین شهر


دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر گفت: با صدور دستور قضایی 20 مورد دیوارکشی و چهاردیواری در منطقه یاقوت آباد شاهین شهر تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، مهران جدیدی، دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری از ساخت و ساز و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ ها و در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان و با درخواست اداره جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف قانونی، با همکاری نهادهای ذیربط و با دستور مقام قضایی نسبت به تخریب بیش از 20 مورد از دیوارکشی ها و چهاردیواری های غیرمجاز شهرستان واقع در منطقه ای موسوم به یاقوت آباد، اقدام شد.

وی افزود: مالکان این ساخت و سازها با وجود دریافت اخطار توقف عملیات اجرایی حین ساخت و ساز و دیوارنویسی برای توقف عملیات، به اخطارها توجهی نکرده و نسبت به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز خود اقدام نکرده بودند.

جدیدی ضمن تأکید به اداره جهاد کشاورزی نسبت به رصد دقیق و به موقع ساخت و سازهای غیرمجاز و پیشگیری از آن در همان مراحل ابتدایی، از مالکان خواست پیش از قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز، خودشان نسبت به توقف اجرا و تخریب آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 20 مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در شاهین شهر

تخریب 20 مورد دیوارکشی و چهاردیواری غیرمجاز در شاهین شهر