مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-14فرهنگي

تمرین زندگی به جای بازیگری از مهمترین تفاوت های تئاتر کودک و نوجوان است


رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان معتقد است: کودک در نمایش آداب زندگی را می آموزد چراکه تمرین زندگی به جای بازیگری از مهمترین تفاوت های تئاتر این گروه سنی با بزرگسالان است.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان معتقد است: کودک در نمایش آداب زندگی را می آموزد چراکه تمرین زندگی به جای بازیگری از مهمترین تفاوت های تئاتر این گروه سنی با بزرگسالان است.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول، گفت: کودکان وارث و حافظ تمدن آینده اند و هر قدر به لحاظ رشد ذهنی و ادراک معنوی غنی و پربار شوند در حقیقت تمدن انسانی پربارتر می شود.

وی متذکر شد: هر گونه سرمایه گذاری مادی و معنوی و برنامه ریزی عمیق و درازمدت برای رشد و اعتلای جامعه باید با کودکان آغاز شود.

او با بیان اینکه کودک در نمایش آداب زندگی را می آموزد چراکه تمرین زندگی به جای بازیگری از مهمترین تفاوت های تئاتر این گروه سنی با بزرگسالان است، یادآوری کرد: در هر تعبیر و تعریفی که برای تئاتر کودک و نوجوان شده بر نقش مهم آن در آموزش مهارت های زندگی به کودک و فرهنگسازی جامعه تایید شده است.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با بیان اینکه هر گونه سرمایه گذاری مادی و معنوی و برنامه ریزی عمیق و درازمدت برای رشد و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین زندگی به جای بازیگری از مهمترین تفاوت های تئاتر کودک و نوجوان است

تمرین زندگی به جای بازیگری از مهمترین تفاوت های تئاتر کودک و نوجوان است