مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-01اقتصادي

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟


جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین ضمن بررسی موضوعاتی از جمله واردات مواد اولیه شیر خشک، قیمت گوشت قرمز گرم، میزان تولید تخم مرغ در قزوین، ذخایر برنج، - ایسنا/قزوین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین ضمن بررسی موضوعاتی از جمله واردات مواد اولیه شیر خشک، قیمت گوشت قرمز گرم، میزان تولید تخم مرغ در قزوین، ذخایر برنج، گندم و شکر، کیفیت نان و تخلفات صنف نانوایان برگزار شد.

جلسه تنظیم بازار قزوین امروز 10 آبان 1402 به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، با حضور علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین و دیگر مسئولان دستگاه های مرتبط برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی در این جلسه اظهار کرد: استان قزوین بیش از یک سوم شیرخشک کشور را تأمین می کند و ادارات صنعت، علوم پزشکی و استاندارد نیز باید برای کاهش مشکلات تولید کننده همت ویژه ای را به کار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: واردات گوشت گرم با قیمت مناسب باید تداوم پیدا کند و برای سرمایه در گردش این موضوع می توان از همکاری بانک ها استفاده کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: موضوع کیفیت آرد نیز در روزهای گذشته نگرانی هایی را به وجود آورده است که در این زمینه اداره غله باید ورود جدی تری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟