مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-24سياسي

سرلشکر سلامی: کارنامه درخشان سردار مهدی معینی راهگشای جوانان است


فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار «حاج مهدی معینی» گفت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار پرافتخار و مجاهد فی سبیل الله  حاج مهدی معینی گفت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم عروج سردار پرافتخار، مجاهد فی سبیل الله سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی از فرماندگان فرماندهان مخلص، موفق و موثر سپاه در عرصه های ماموریتی و مدیریتی و ماموریتی موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این سردار عالیقدر از هنگامه پوشیدن لباس سبز پاسداری و حضور حماسی در سنگرهای 8 سال دفاع مقدس تا میدان های دفاع از حرم و همراهی با شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی و نیز صحنه های مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمن، ترجمان ایمان، آگاهی، اخلاص، شجاعت، ایثار، فداکاری و مجاهدت در دفاع از اسلام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم در جای جای میهن عزیزمان بود و کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: کارنامه درخشان سردار مهدی معینی راهگشای جوانان است

سرلشکر سلامی: کارنامه درخشان سردار مهدی معینی راهگشای جوانان است