مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-25سياسي

برای نوباوگان تمام شده غزه


بچه های غزه در غروب غمبار آن سوی رفح در خون می غلتند تا مادرانِ مدهوش با لالایی و بوسه دردانه های خود را تشییع کنند و واژه به واژه اندوه را به مرثیه های بومی بیفزایند.

- بچه های غزه در غروب غمبار آن سوی رفح در خون می غلتند تا مادرانِ مدهوش با لالایی و بوسه دردانه های خود را تشییع کنند و واژه به واژه اندوه را به مرثیه های بومی بیفزایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان در شماره امروز خود مطلبی به قلم محمد مافی برای کودکان شهید غزه منتشر کرده که در ادامه می خوانید: جهان چرت می زند وقتی بمب ها منفجر می شوند و با تلنگری مرغزار به خونزاری بدل می شود تا دیگر آلام نوباوگان مظلوم به گوش ها نرسد و سکوتی ویرانگر همه جا را فرا بگیرد.

تا عروسک های نحیف در فراغ صاحبانشان دم بگیرند و شروه کنند و لحظه جدایی از دست های کودکان به خاکستر نشسته را جستجو کنند.

آنجا وقتی سنگدلی بیداد می کند و مرض جای غرض را می گیرد، زمین سرفه ای به غایت دهشتناک کرده و آسمان می تپد تا خیابان های خاموش و گوش های خاموش و وجدان های خاموش صدای کودکانی که بر شناسنامه هایشان مهر باطل شد(!) نشست را بشنوند و باور کنند که زندگی لب طاقچه عادت از یادها گریخته و مرگ بی آنکه در بزند از ره رسیده تا آرزوهای کوچک و بزرگ سوگلی های غزه در پلک بهم زدنی دود شود و به هوا رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نوباوگان تمام شده غزه

برای نوباوگان تمام شده غزه