مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-08اقتصادي

مافیای موسسات بخش خصوصی نمی تواند رشد دانشگاه پیام نور را تحمل کند


با وجود تبلیغات و فشار سنگین به دانشگاه پیام نور به ویژه توسط مافیای موسسات بخش خصوصی که رشد این دانشگاه را نمی توانستند تحمل کنند، - ایسنا/کرمان رییس دانشگاه پیام نور کشور گفت: با وجود تبلیغات و فشار سنگین به دانشگاه پیام نور به ویژه توسط مافیای موسسات بخش خصوصی که رشد این دانشگاه را نمی توانستند تحمل کنند، در مهرماه امسال رشد بیش از 10 درصدی در پذیرش و ثبت نام دانشجویان پیام نور را داشتیم.

دکتر ابراهیم تقی زاده امروز 17 آبان ماه در همایش مدیران اداری و مالی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در کرمان با اشاره به این که در دو سال اخیر دانشگاه پیام نور شرایط خاصی را پشت سر گذاشت، افزود: شعار این دانشگاه آموزش برای همه، همه جا و همه وقت است و در حال حاضر بیش از 360 مرکز دانشگاهی در سطح کشور با بیش از 365 هزار دانشجو داریم و بزرگترین دانشگاه دولتی هستیم.

وی افزود: حرکت پیام نور به سمت دانشگاه نسل پنجم است تا نیازمحور و با رشته های کاربردی و میان رشته ای با پیوست اشتغال، نیازمندی های بیشتر منطقه را پوشش بدهیم.

تقی زاده با اشاره به حرکت پیام نور به سمت دانشگاه باز و ماموریت انحصاری آموزش ترکیبی بیان کرد: بیش از 3500 عضو هیئت علمی و 8000 کارمند اداری در دانشگاه پیام نور کشور مشغول خدمت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای موسسات بخش خصوصی نمی تواند رشد دانشگاه پیام نور را تحمل کند

مافیای موسسات بخش خصوصی نمی تواند رشد دانشگاه پیام نور را تحمل کند