مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:132023-11-04سياسي

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت تا 100 برابر افزایش می یابد+ فیلم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه، تمام منازل مسکونی به فیبر نوری مجهز می شوند و این امر سرعت اینترنت را تا 100 برابر افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی با عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آرزوی ما این است که هیچ نقطه ای از خاک جمهوری اسلامی ایران بدون پوشش و بدون دسترسی به شبکه ارتباطی نباشد و به فضل الهی، تا آخر امسال تمام روستاهای بالای 20 خانوار را به شبکه ارتباطی متصل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ بعدی که در کشور اجرا می شود، شبکه فیبر نوری است و در مجلس شورای اسلامی نیز این امر تصویب و اختیارات لازم به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داده شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه، تمام منازل مسکونی مردم را از طریق فیبر نوری به شبکه ارتباطی متصل خواهیم کرد و این امر سرعت اینترنت را تا 100 برابر افزایش می دهد.

زارع پور بیان کرد: هم اکنون سرعت اینترنت در کشور 12 مگابیت بر ثانیه است که با اجرای شبکه فیبر نوری تا 950 مگابیت بر ثانیه افزایش می یابد و این انقلابی در شبکه ارتباطی ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت تا 100 برابر افزایش می یابد+ فیلم

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت تا 100 برابر افزایش می یابد+ فیلم