مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:212023-11-16اقتصادي

خسارت نگهداری نامناسب خودروها در گمرک و بنادر از مقصرین اخذ خواهد شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور قضایی برای تعیین تکلیف 235 ردیف کالای متروکه وارداتی و 149 خودروی خارجی در بندرلنگه خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز در بازدید از بندر و گمرک لنگه، در خصوص 149 دستگاه خودروی خارجی متروکه موجود در انبار های این بندر گفت:  از دادستان بندرلنگه خواسته شده است ضمن پیگیری موضوع به سرعت جهت تعیین تکلیف و ترخیص این خودروها اقدام کنند.

به گفته وی، بخشی از این خودروها از سال 1393 در شرایط بسیار بدی نگهداری شده اند که بر این اساس علاوه بر صدور دستور قضایی برای تعیین تکلیف فوری این خودروها، دستورات لازم به منظور تشکیل پرونده قضایی و اعلام جرم کیفری علیه مدیران دولتی که موجب تضییع اموال عمومی و خصوصی شده اند، صادر شد.

قهرمانی گفت: کارشناسان میزان اُفت قیمت خودروها را که اکثراً در شرایط بد جوی نگهداری شده اند محاسبه خواهند کرد و خسارات آن از مقصرین اخذ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در ویدیوی منتشر شده از بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از بندر لنگه، شمار زیادی از خودروها دچار آسیب هایی از جمله خردشدن شیشه و سرقت برخی از تجهیزات داخل خودروها شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت نگهداری نامناسب خودروها در گمرک و بنادر از مقصرین اخذ خواهد شد

خسارت نگهداری نامناسب خودروها در گمرک و بنادر از مقصرین اخذ خواهد شد