مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:262023-11-12فرهنگي

اهدای جایزه قلم هگمتانه در هفته کتاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اهدای جایزه قلم هگمتانه در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: در این مراسم از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

- مسعود ویژه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره هفته کتاب با شعار آینده خواندنی است اظهار کرد: نخستین برنامه این هفته با عنوان پویش کتاب من با همکاری موسسه دارالایتام برگزار شد.

وی از رونمایی پوستر سی و یکمین دوره هفته کتاب در 24 آبان ماه در مجتمع آوینی خبر داد و گفت: مانور اهدای کتاب نیز در این روز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از رونمایی کتاب جستارهایی در تاریخ همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب تالیف عبدالله مظاهری است و توسط انتشارات برکت کوثر منتشر شده است.

وی از رونمایی دو کتاب بیقراری مزمن و شرح حال خبر داد و افزود: بازدید از کتابفروشی ها و سرکشی از دفاتر انتشارات از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.

ویژه به مراسم اختتامیه جایزه قلم هگمتانه طی هفته کتاب اشاره کرد و یادآور شد: در این مراسم از برگزیدگان جایزه قلم هگمتانه تجلیل خواهد شد.

وی از رونمایی سه عنوان کتاب کنگره شهدای استان همدان خبر داد و عنوان کرد: دلجویی و عیادت از مولفان پیشکسوت منازل و بیمارستان که شامل مولفان، پژوهشگران و نویسندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه قلم هگمتانه در هفته کتاب

اهدای جایزه قلم هگمتانه در هفته کتاب