مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-24سياسي

بیش از 90 درصد حملات سایبری در 2 سال گذشته مهار شد


مشاور وزیر علوم از مهار بیش از 90 درصد حملات سایبری در 2 سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فامیل کریمی مشاور وزیر علوم و رییس حراست وزارت علوم صبح امروز در نشست پدافند غیر عامل وزارت علوم با بیان اینکه پدافند غیرعامل امروز به عنوان مرجع تصمیم گیرنده و تصمیم ساز در همه عرصه ها و در متن همه برنامه ها حضور پیدا کرده است، گفت:  در طول دو سه سال گذشته به ویژه در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای نسبت به پدافند غیرعامل در حوزه آموزش عالی و دانشگاه هایی اتفاق افتاده است.

وی افزود: به جهت عجین شدن و پیوند نا گسسته ای که پدافند غیرعامل امروز با فضای علم و فناوری به خود گرفته، هیچ توسعه ای پذیرفتنی نیست مگر این که پدافند غیرعامل به عنوان شاخص مؤثر و تأثیرگذار در آن حضور پیدا کند.

مشاور وزیر علوم ادامه داد: ما با این نگاه کار را در زمینه پدافند غیر عامل طی دو سال گذشته شروع کردیم و کمیته هایی در این زمینه شکل گرفت و احکام این کمیته ها به امضا و تأیید دکتر جلالی و وزیر علوم رسیده است.

وی افزود: موضوع دیگری که ما را واداشته است جدی تر نسبت به پدافند غیرعامل با تأکید وزیر علوم نگاه کنیم، حوزه های تهدیدات و آسیب هایی است که می تواند وزارت علوم و آموزش عالی را درگیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد حملات سایبری در 2 سال گذشته مهار شد

بیش از 90 درصد حملات سایبری در 2 سال گذشته مهار شد