مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-20اقتصادي

انتظار کتابخانه مرکزی اراک برای تامین اعتبار 60 میلیارد تومانی


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: 60 میلیارد تومان از اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رییس جمهور برای پروژه کتابخانه مرکزی اراک، - ایسنا/مرکزی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: 60 میلیارد تومان از اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رییس جمهور برای پروژه کتابخانه مرکزی اراک، هنوز تخصیص داده نشده است.

علی گودرزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت 75 درصدی کتابخانه مرکزی اراک، اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی در واقع بهره بردار این پروژه است و پیمانکار روند اجرای پروژه را دنبال می کند و به نظر می رسد که برای اتمام پروژه 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری کتابخانه مرکزی اراک به تصویب رسید که تا امروز 40 میلیارد تومان تخصیص یافت و 60 میلیارد تومان دیگر هنوز تخصیص داده نشده است، البته سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان این قول را داده است که این رقم نیز تخصیص یابد.

گودرزی با بیان اینکه این پروژه در واقع بزرگترین کتابخانه عمومی جهان اسلام است، گفت: تکمیل این پروژه یک بخش است و تجهیز آن نیز بحث دیگری دارد که باید توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار کتابخانه مرکزی اراک برای تامین اعتبار 60 میلیارد تومانی

انتظار کتابخانه مرکزی اراک برای تامین اعتبار 60 میلیارد تومانی