مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-04اقتصادي

رشد تولید و اقتصاد در سایه توسعه دانش بنیان ها


فناوری و دانش همواره یکی از راه ها و مبانی توسعه اقتصادی هر کشوری بوده و امروزه یکی از شاخصهای اصلی توسعه یافتگی، دستیابی به اقتصاد دانش بنیان است؛ - ایسنا/آذربایجان غربی فناوری و دانش همواره یکی از راه ها و مبانی توسعه اقتصادی هر کشوری بوده و امروزه یکی از شاخصهای اصلی توسعه یافتگی، دستیابی به اقتصاد دانش بنیان است؛ بهترین دیپلماسی در دنیای امروز، دیپلماسی علم وفناوری است لذا توسعه پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد بهترین روش برای افزایش تولید و صادرات است.

پارکهای علم و فناوری به عنوان یکی از زنجیره های توسعه اقتصادی مبتنی بر فناوری شکل گرفته اند و محلی برای جذب متخصصان، دانشمندان و فناوران علم نوین است که بستر لازم را جهت اشتغال و توسعه فناوری و ورود به بازارهای جهانی، توسعه اقتصادی و رشد تولید را فراهم می کنند.

با نامگذاری امسال به نام مهار تورم و رشد تولید لزوم حمایت از پارکهای علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان در جهت توسعه یافتگی و افزایش تولید احساس می شود.

جمیل عباس نژاد، مدیرعامل یک شرکت فناورانه و دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا افزود: فعالیت این شرکت در حوزه تولید سامانه های هوشمند ضد سرما و گرمازدگی باغات و ساماندهی پایش و کنترل انرژی است و از سال 96 فعالیت خود را شروع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید و اقتصاد در سایه توسعه دانش بنیان ها

رشد تولید و اقتصاد در سایه توسعه دانش بنیان ها