مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-13اجتماعي

سنجش سلامت نوآموزان پیش از ورود به مدرسه تا پایان آذر ادامه دارد


مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از شروع طرح سنجش 42 هزار نوآموز پیش از ورود به دبستان از امروز در شهرهای استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از شروع طرح سنجش 42 هزار نوآموز پیش از ورود به دبستان از امروز در شهرهای استان خبر داد.

حسین کمالی امروز درحاشیه افتتاح این طرح درشهرستان آمل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی با هدف سنجش میزان سلامتی و ارزیابی هوش، بینایی، شنوایی، معاینات غربالگری و پزشکی، آمادگی تحصیلی، هم چنین شناسایی و هدایت دانش آموزان خاص و با نیازهای ویژه اجرا می شود.

وی افزود: 28 پایگاه ثابت و مرکز در سطح مازندران و در هر شهرستان حداقل یک پایگاه سنجش برای ارزیابی نوآموزان اول دبستان و هم چنین پیش دبستانی ها با همکاری 143 نفر از مربیان مربوطه اداره آموزش و پرورش و مراکز بهداشت شهرستان های استان درحال انجام است.

مدیرکل آموزش ورپرورش مازندران با اشاره به اینکه طرح سنجش نوآموزان پیش از ورود به مدرسه تا پایان آذر ادامه خواهد داشت، از والدین نواموزان درخواست کرد، با توجه به این که نوبت گیری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود از ابتدای فروردین 1402 آغاز شد، والدین می توانند با مراجعه به سامانه my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت نوآموزان پیش از ورود به مدرسه تا پایان آذر ادامه دارد

سنجش سلامت نوآموزان پیش از ورود به مدرسه تا پایان آذر ادامه دارد