مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:302023-11-20سياسي

توجه به قانون کار باعث رونق تولید می شود


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: توجه به قانون کار باعث رونق تولید و کسب و کار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، داود میرزایی در همایش 29 آبان سالروز تصویب قانون کار در خانه کارگر ساوه با اشاره به این که تصویب قانون کار دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی برای کارگران است، اظهار کرد: قانون کار از سوی حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب بنیان گذاشته شد.

وی، فلسفه تصویب قانون کار را حمایت از قشر کارگر دانست و افزود: عدم توجه به این قانون یا اجرای ناقص آن بهره کشی از قشر مظلوم کارگر را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه قانون کار کنونی، ظرفیت های بسیاری دارد که اگر به آن توجه شود سبب پویایی قانون و حفظ متقابل حقوق کارگر و کارفرما می شود، اضافه کرد: طی سال های گذشته به ظرفیت های این قانون کم توجهی شد.

میرزایی با بیان این که قانون کار بعد از قانون اساسی در جهت تحقق عدالت اجتماعی در ایران است، خاطر نشان کرد: تصویب قانون کار، بارقه امیدی در دل کارگران زنده کرد و جامعه کارگری با این قانون حداقلی توانستند به آینده امیدوار باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: متاسفانه با طرح این موضوع در 15 سال اخیر، هنوز کامل اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به قانون کار باعث رونق تولید می شود

توجه به قانون کار باعث رونق تولید می شود