مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-31سياسي

«دلسوز» رییس نظام پرستاری رشت شد


طی نشست مشترکی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هیئت اجرایی و نظارت، اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره نظام پرستاری رشت و حومه به منتخبین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز نشست مشترک هیئت اجرایی برگزاری انتخابات نظام پرستاری مرکز استان، ناظرین و همچنین منتخبین ششمین دوره نظام پرستاری رشت و حومه با دکتر محمدتقی آشوبی ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسؤولان دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

  در این نشست اعتبارنامه اعضای جدید هیئت مدیره نظام پرستاری رشت و حومه توسط دکتر محمدتقی آشوبی ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منتخبین اعطا شد.

  محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تبریک انتخاب افراد در هیئت مدیریت جدید نظام پرستاری مرکز استان و حومه و همچنین تشکر از مجریان و ناظرین این انتخابات، اظهار کرد: همدلی و هم زبانی در کنار توسعه مشارکت یکی از ملازمات تحقق برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت است.

  وی با اشاره به تلاش کادر سلامت در نهادینه شدن بهداشت و درمان، افزود: حفظ، ارتقا و پایداری سلامت در جامعه مرهون تلاش یکایک جامعه کادر درمان است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم تعامل و همکاری نظام پرستاری با مدیریت پرستاری دانشگاه تأکید کرد و گفت: در سایه این همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلسوز» رییس نظام پرستاری رشت شد

«دلسوز» رییس نظام پرستاری رشت شد