مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-13پزشكي

دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی ابلاغ شد


دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی به منظور تکمیل چرخه نظارت بهداشت توسط وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

- دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی به منظور تکمیل چرخه نظارت بهداشت توسط وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، به استناد اصل 138 قانون اساسی، بند دو ماده یک قانون تشکیلات و وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب خرداد 1367 و ماده 17 قانون نظام صنفی کشور و در راستای اجرای مواد 24، 25 و 41 آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و تبصره ذیل ماده(15) مصوبه شورای عالی اداری در خصوص حقوق شهروندی در نظام اداری، دستورالعمل خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی ابلاغ شد.

اصناف مندرج در آیین نامه مذکور، اتحادیه ها، اتاق های اصناف، سایر دستگاه های ذیربط، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی ملزم به رعایت این دستورالعمل هستند.

این دستورالعمل مشتمل بر 6 فصل و 17 ماده و 9 تبصره است و جایگزین ضوابط اجرایی انجام خدمات ممیزی بهداشتی دفاتر خدمات سلامت ابلاغی خرداد1397 و دستورالعمل شرکت ها و موسس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی ابلاغ شد

دستورالعمل نوین خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی مراکز و اماکن عمومی ابلاغ شد