مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-14فرهنگي

بزرگداشت عباس گروسی و برپایی 2 نمایشگاه در خانه هنرمندان


بزرگداشت عباس گروسی، نمایشگاه عکس های او با عنوان «سایه های دیروز» و نمایشگاه نقاشی های امیرحسین عالی با عنوان «آشفتگی» در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

- بزرگداشت عباس گروسی، نمایشگاه عکس های او با عنوان سایه های دیروز و نمایشگاه نقاشی های امیرحسین عالی با عنوان آشفتگی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت زنده یاد عباس گروسی عصر جمعه 26 آبان 1402 ساعت 17 در سالن استاد جلیل شهناز برگزار می شود.

گالری تابستان خانه هنرمندان ایران نیز تا 6 آذر 1402 میزبان نمایشگاه عکس های زنده یاد عباس گروسی با عنوان سایه های دیروز خواهد بود که عصر جمعه 26 آبان افتتاح می شود.

عباس گروسی (کیان زند، 1318-1393) ایران پژوه و مردم شناسِ کمتر شناخته شده ایرانی است که از سال 1349 به پژوهش و نگارش در حوزه تاریخ، باستان شناسی، میراثِ فرهنگی، کشاورزی، دام داری سنتی و آیین های ایرانی پرداخت.

بیش از 50 کتاب، مقاله و گزارش و چندین دست نویس و یادداشت و همکاری در چند فیلمِ مستند و نزدیک به ده هزار عکس، یادگارِ پژوهش ها و گشت وگذارِ او در گوشه گوشه ایران است.

دوربینِ عکاسی، ثبت، مستندسازی و روایتِ تصویری روی دادها و دیده ها، بخشِ جدایی ناپذیرِ زندگی او بوده و عکس هایی با زیباشناسی ویژه خود در دسته های خانوادگی، معماری، طبیعت، پرتره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت عباس گروسی و برپایی 2 نمایشگاه در خانه هنرمندان

بزرگداشت عباس گروسی و برپایی 2 نمایشگاه در خانه هنرمندان