مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-02اقتصادي

100 هزار مترمکعب مخازن آب شرب خراسان شمالی گندزدایی شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از شست و شو و گندزدایی 100 هزار مترمکعب مخزن از ابتدای سال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از شست و شو و گندزدایی 100 هزار مترمکعب مخزن از ابتدای سال خبر داد.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: تهیه و توزیع آب سالم و بهداشتی برای شهروندان، اهمیت گندزدایی سالیانه و اطمینان از سلامتی آب در دسترس مصرف کننده، مهمترین رسالت های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز عملیات شست و شو و گندزدایی مخازن هماهنگی های لازم با مراکز بهداشتی به عنوان ناظر و سایر ارگان های ذیربط صورت می گیرد، به جزییات فعالیت های کنترل کیفیت در هنگام شستشو و گندزدایی اشاره کرد و افزود: عملیات شست و شو و گندزدایی مخازن در محیطی کاملا بهداشتی توسط آب فشان های آتش نشانی و پس از شست و شوی کامل مخزن با تزریق کلر استاندارد همزمان با تخلیه رسوبات انجام می شود.

وی افزود: به منظور اطمینان از سلامت آب با انجام آزمایشات میکروبی و فیزیکی و شیمایی توسط آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب استان، کلر باقیمانده آزاد مخزن مورد نظر در محدوده استاندارد قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان به اهمیت آزمایشات هتروتروف (ارزیابی باکتری های آب آشامیدنی) در آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار مترمکعب مخازن آب شرب خراسان شمالی گندزدایی شد

100 هزار مترمکعب مخازن آب شرب خراسان شمالی گندزدایی شد