مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-20اقتصادي

رفع تصرف اراضی ملی با ارزشی بیش از 100 میلیارد ریال در تبریز


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تبریز از رفع تصرف 1356 متر مربع از اراضی ملی بخش باسمنج این شهرستان با ارزش اقتصادی بیش از 100 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تبریز از رفع تصرف 1356 متر مربع از اراضی ملی بخش باسمنج این شهرستان با ارزش اقتصادی بیش از 100 میلیارد ریال خبر داد.

سعید پورحیدری در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: در راستای طرح تشدید مقابله با پدیده زمین خواری و با واکنش سریع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز، یک قطعه از اراضی ملی که توسط اشخاص سودجو به منظور ساخت و ساز، مورد پی کنی قرار گرفته بود با دستور مقام قضایی بلافاصله به صورت فیزیکی از ید متصرفان خارج و به بیت المال عودت داده شد.

وی اظهار کرد: اراضی ملی و منابع طبیعی متعلق به یک فرد، گروه و جمعیت خاص نیست بلکه به عنوان میراث بشریت بوده و متعلق به همه نسل ها است و در حال حاضر در گستره سرزمینی، وظیفه صیانت و نگهداری از آن بر عهده همه ما انسان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، وی از عموم مردم درخواست کرد: همگی نسبت به این امانت الهی احساس مسئولیت داشته و مردم می توانند هرگونه سوء استفاده فرصت طلبان را با شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی با ارزشی بیش از 100 میلیارد ریال در تبریز

رفع تصرف اراضی ملی با ارزشی بیش از 100 میلیارد ریال در تبریز