مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-06حوادث

دستگیری مردی که همسایه اش را در محله مولوی گروگان گرفت


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی و گروگان گرفتن همسایه خود در محله مولوی کرده بود، خبرداد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی و گروگان گرفتن همسایه خود در محله مولوی کرده بود، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر گفت: حوالی ساعت 19 روز گذشته گزارشی مبنی بر تیراندازی در محله مولوی از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، اطلاع داده شد که بلافاصله مأموران کلانتری 116 مولوی به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در جریان در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که مشاجره بین دو همسایه رخ داده و این مشاجره در ادامه منجر به تیراندازی به سمت منزل یکی از همسایه ها شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی و جراحت همسایه شده بود، گفت: فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پس از مجروح کردن همسایه او را در واحد خود گروگان گرفته بود.

همین موضوع نیز نیازمند ظرافت ها و پیچیدگی های خاص در ماموریت پلیسی بود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر هفتم و رییس کلانتری در محل حادثه آغاز شد، گفت: در ادامه محاصره محل توسط عوامل پلیس پیشگیری اجرا شد و دقایقی بعد درحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مردی که همسایه اش را در محله مولوی گروگان گرفت

دستگیری مردی که همسایه اش را در محله مولوی گروگان گرفت