مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30سياسي

دانشجویان، کار علمی را برای خدا انجام دهند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با تاکید بر اهمیت علم آموزی برای دانشجویان، گفت: اهمیت و جایگاه علم و علم آموزی در فرهنگ دینی و ایرانی اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: دانشجویان، کار علمی را برای خدا انجام دهند ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با تاکید بر اهمیت علم آموزی برای دانشجویان، گفت: اهمیت و جایگاه علم و علم آموزی در فرهنگ دینی و ایرانی اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمهدی شفیعی در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (8 آبان ماه) برگزار شد، با خوش آمدگویی به دانشجویان نوورود، اظهار کرد: امام صادق(ع) در روایتی می فرمایند کسی که مسیری می رود که مسیر علم است، خداوند او را در مسیر بهشت قرار خواهد داد .

بنابراین اهمیت و جایگاه علم و علم آموزی در فرهنگ دینی و ایرانی اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دومین روایت، حضرت می فرمایند من دوست ندارم جوانی از امت را ببینم جز اینکه در حال کسب دانش باشد و یا عالم و دانشمند شده باشد و می فرمایند که اگر جوان این کار را نکند و در مسیر عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان، کار علمی را برای خدا انجام دهند

دانشجویان، کار علمی را برای خدا انجام دهند