مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:362023-11-21سياسي

اخطار دادستان مازندران به مدیران دولتی استان درباره تخلفات واحدهای معدنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران روز گذشته از معادن شن و ماسه در جاده هراز آمل و جاده بلده شهرستان نور بازدید کرد.

محمد کریمی دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران طی بازدید از این معادن اظهار کرد: در بازدید میدانی صورت گرفته شاهد این بودیم که برخی از شرکت های شن و ماسه برداشت غیرمجاز در خارج از محدوده داشتند که این امر نیز از دید دادستانی خارج نبوده و دادستانی به خوبی آن را رصد کرده و برخورد قانونی نیز خواهد داشت.

وی افزود: برداشت های غیر مجاز و غیرفنی از معادن توسط بعضی ازمعادن شن و ماسه در حریم رودخانه و کوه ها نشان از عدم نظارت به موقع و دقیق مدیران صنعت و معدن و منابع طبیعی بر این امور است که این امر باعث خسارات جدی به منابع طبیعی و محیط زیست شده است.

دادستان مرکز مازندران درباره نظارت بر معادن شن و ماسه در استان، تصریح کرد: برخی سازمان ها در این موضوع ضعیف عمل کردند که این امر باعث شده بعضی از سودجویان به حریم بیت المال دست درازی کنند و این موارد باعث شده شاهد بی سامانی در برداشت های غیرمجاز درحوزه شن و ماسه و کوه خواری و تخریب منابع طبیعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار دادستان مازندران به مدیران دولتی استان درباره تخلفات واحدهای معدنی

اخطار دادستان مازندران به مدیران دولتی استان درباره تخلفات واحدهای معدنی