مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-01سياسي

غرب بدنبال نشان دادن چهره ای سیاه از ایران است


غرب بدنبال نشان دادن چهره تاریک و سیاه از ایران به وسیله استعمار نو است.

- ایسنا/آذربایجان غربی دبیر شورای عالی جوانان کشور گفت: غرب بدنبال نشان دادن چهره تاریک و سیاه از ایران به وسیله استعمار نو است.

وحید یامین پور 10 آبان در دیدار با دانشجویان دانشگاه ارومیه افزود: غرب بدنبال نشان دادن چهره تاریک و سیاه از ایران به وسیله استعمار نو است و ابزاز این استعمار که رسانه است را در اختیار دارد و برخی اصحاب فرهنگ و هنر و دانشجویان نیز در داخل کشور، قربانی این استعمار می شوند و گاها در این حوزه با ساخت فیلم های سیاه با دشمن مشارکت می کنند.

وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر کنشگری جوانان در انقلاب اسلامی است و دانشجویان به عنوان نخبگان میانی جامعه، تامین کننده امید در جامعه و سخن گو در مورد آینده روشن کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه سال هاست کشور ما آماج ترور روانی و ترور تخیل آینده، توسط دشمنان است، تصریح کرد: تمام بدخواهان کشور سال هاست به ما اجازه تخیل آینده را نمی دهند و به تصویر و رویا می فروشند.

یامین پور با اشاره به اینکه گونه جدید اداره دنیا گونه اشغال نظامی نیست، اظهار کرد: گونه جدید اداره دنیا استعمار فرانو است که ابزارش هنر وسینما است و اگر امروز شاهد هستیم در فلسطین هنوز دارند با بمب آدم می شکنند، دلیلش وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب بدنبال نشان دادن چهره ای سیاه از ایران است

غرب بدنبال نشان دادن چهره ای سیاه از ایران است